watervis

Willem Ouwerkerk, Uitgeverij Watervis

Koning, keizer, admiraal, googelen doen we allemaal Maar hoe word jij als beheerder van jouw website als een van de eerste gevonden! Een googelaar kijkt meestal niet verder dan zijn pagina lang is… Daar kun je zelf een heleboel aan doen. Simpele dingen vaak die een wereld van verschil kunnen uitmaken. Uit alles blijkt dat […]

Lees de recensie van Richard Vermeer op Managementboek

Richard Vermeer (Social Pepper) op Managementboek.nl

Het heeft mij even gekost om Heel Holland Googelt van Ita-Pronk-Verduijn uit te lezen. De teksten lezen prettig dus daar ligt het niet aan. Details over Google analytics, webmaster tools en Adwords kunnen zo nu en dan echter gortdroog zijn. Maar doorzetten is de moeite! Het doel van Heel Holland Googelt is het geven van […]

Anne Oosterveer in Marketing Tribute magazine

WordPress-webdesigner en seo-specialist Ita Pronk-Verduijn schreef met Heel Holland Googelt een praktisch boek dat als doel heeft alle handvatten te bieden om je website zo hoog mogelijk in de zoekresultaten van Google te laten eindigen. Pronk richt zich daarbij voornamelijk op (de websites van) freelancers en kleine bedrijven.

Marketingboeken.net (een officiële partner van Managementboek.nl en Bol.com)

Heel Holland googelt? Wanneer we de cijfers erbij pakken zien we dat dit inderdaad nagenoeg het geval is. Het marktaandeel van Google in ‘Holland’ ligt om en nabij de 95%. Een statistiek die verklaart waarom veel bedrijven veel tijd en energie steken in een goede vindbaarheid in de zoekresultaten van Google. Dat wil zeggen, zo […]

Rein Hof van SocialMediaSocialMedia.nl

Google is het bedrijf dat informatie verzamelt en persoonlijk aanbiedt. Het bedrijf dat zich heeft opgesplitst en meer weet over een persoon dan menig partner in een relatie. De meest gebruikte zoekmachine ter wereld. Googelen is zelfs een werkwoord geworden. Niet zo vreemd dus dat deze zoekmachine voor veel bedrijven een belangrijk onderdeel is geworden bij […]

Recensie van Wilma Kleiboer

Een boek met een aansprekende titel, met een knipoog naar het populaire bakprogramma, waarin een aantal ‘amateur’ bakkers strijden om de titel. Die strijd is ook online te vinden: iedereen wil bovenin de zoekresultaten van Google komen. Want dat lijkt ondertussen een doel op zich geworden: gevonden worden door Google. ©Wilma Kleiboer Recensie Voor de […]

Recensie van Frank Volman

Dit boek is een must have als je als ondernemer ook op internet begeeft. Ik was behoorlijk verrast door de hoeveelheid informatie in dit boek. De titel is enigszins misleidend doordat hier alleen Google in voorkomt. Echter worden ook sociale media: Twitter, Facebook en Linkedin besproken. Dus je krijgt meer onderwerpen dan je verwacht! Heel Holland Googelt leest prettig […]

Recensie van Elyse Walter

Een recensie over: Heel Holland Googelt Ita Pronk-Verduijn ISBN 9789059408432 Ik vind dit boek een aanrader voor mensen die een website willen maken en/of optimaliseren. Bent u van plan met een webbouwer in zee te gaan? Dan is dit boek een goede hulp om te begrijpen wat er gebeurt achter de schermen van uw eigen […]

Recensie van Walter Sietinga

Gisteren het laatste hoofdstuk van Heel Holland Googelt van Ita Pronk-Verduijn gelezen; een super handig boek als je je SEO van je website wil bijhouden. Het boek is open en luchtig geschreven. Met leuke voorbeelden en goede uitleg hoe je je Site hoger in de ranglijst van Google kan laten komen. Kortom een aanrader voor […]

Recensie van Lucy Sennef

IEDEREEN HEEFT HIER PROFIJT VAN. Een titel die prikkelt, Heel Holland Googelt. Het boek ziet er prachtig uit, mooi gebonden, goede geur, prettig lettertype en het oogt overzichtelijk. Na een lang voorwoord (van mij zou dit korter en krachtiger mogen) waarin achtergrond informatie staat komt een hele duidelijke, uitgebreide inhoudsopgave. Achterin het boek nog een […]